مهم ترین معیارهای آنالیز اینستاگرام چیست ؟

بهاره حسنیبهاره حسنی
143 بازدید
اینستاگرام

با عرض سلام خدمت شما کاربران همیشگی وب سایت پرنیان طرح

در این آموزش قصد دارم که مهمترین معیار های آنالیز اینستاگرام را خدمتتون معرفی کنم.

همان طور که می دانید افراد از اینستاگرام برای یادگیری ، سرگرمی و آموزش استفاده می کنند ،

این مطلب به شما کمک می کند که محتوای هدفمندی تولید کنید.

زمانی که شما محتوای ارزشمندی رو به اشتراک میزارید ، اینستاگرام شما رو در صف اکسپلور قرار میدهد.

در این مطلب برای شما معیارهای بسیار مهمی که هر روز توسط اینستاگرام مورد آنالیز قرار می گیرد ، آماده کردم.

بهتون پیشنهاد میکنم این پست رو از دست ندید و حتما پیج سفیمه دیجیتال رو فالو کنید :

[cdb_box_content]

ذخیره ی پست : 


ذخیره ی پست

ذخیره ی پست

کاربران از اینستاگرام به عنوان منبعی برای یادگیری استفاده می کنند و پست های با ارزش را ذخیره می کنند

تا مجددا بتوانند در زمان های دیگر به آن دسترسی داشته باشند.

بنابراین باید بدانید که چه نوع محتوایی باعث می شود که کاربر آن را ذخیره کند؟

معمولا محتواهایی که با عنوان “چگونه می توان این کار را انجام دهید” ، گفتن نکات آموزشی و آموزش ترفند های کاربردی.

 

شما حداکثر ده بروزرسانی را در این سایت میتوانید انجام دهید.

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

اشتراک گذاری


توضیحی درباره اشتراک گذاری :

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

اگر می خواهید پستتان به به اشتراک گذاشته شود باید به نوع محتوایی که تولید می کنید ،

توجه داشته باشید.

به این صورت که پست های شما ساده و تکراری نباشد سعی کنید از پست های جنجالی استفاده کنید.

باید خودتان را با مسائل روز تطبیق دهید.

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

کامنت


توضیحی درباره کامنت ها :

کامنت

کامنت

برای دریافت کامنت بیشتر باید بدانید که چه محتواهایی می توانید تاثیر گذار باشند؟!

معمولا برای کاربران پست های شخصی جذاب تر است و نظرشان را بیشتر جلب می کند.

پس می توانید در صفحه تان گاهی اوقات از مسائل شخصی خود به اشتراک بگذارید

و بین خود و مخاطبتان ارتباط بیشتری برقرار کنید.

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

کلیک های وب سایت (Website Clicks)


توضیح کلیک کردن وب سایت :

کلیک های وب سایت

کلیک های وب سایت

زمانی که مخاطب شما از طریق اینستاگرام جذب شد می توانید او را وارد وب سایتتان کنید.

در این زمان باید ببینید کدام محتوا (استوری یا پست) توانسته نظر او را برای کلیک بر روی وب سایت جذب کرده است.

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

جهت مشاهده تمامی مقالات در اینستاگرام و بصورت مرتب لطفا پیج

سفینه دیجیتال

را فالو کنید.

[/cdb_box_content]
دسته بندی آموزشات اینستاگرام
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22+ محصولات
401+ سفارشات تکمیل شده
2086+ کاربران
399+ مطالب وبلاگ
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت