گذاشتن پسورد روی فایل ها در نرم افزار Word

بهاره حسنیبهاره حسنی
84 بازدید
نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در نرم افزار word

مقدمه

این مقاله به شما می آموزد که چگونه یک سند Microsoft Word را با رمزعبور قفل کنید.

شما عزیزان می توانید این کار را در دو نسخه  Windows و Mac نرم افزار Microsoft Word انجام دهید.

اگرچه شما نمی توانید اسناد ورد را در یک داریو قفل کنید و از آن محافظت کنید اما می توانید

در نرم افزار Microsoft Word این کار ار انجام دهید.

در ادامه ی این مقاله همراه پرنیان طرح باشید.

[cdb_box_content]

با عرض سلام خدمت شما کاربران همیشگی وب سایت پرنیان طرح

با یکی دیگر از مقالات آموزشی نرم افزار Microsoft Word در خدمتتان هستیم.

مقاله امروز ما در رابطه با نحوه قفل کردن اسناد در Microsoft Word است.

این آموزش مختص نرم افزار Microsoft Word در سیستم عامل ویندوز است.

در ادامه با توضیح بیشتر در مورد نحوه ی پسورد دادن به اسنادتان در این نرم افزار آموزش می دهیم.

می توانید برای مطالعه ی سایر مقالات آموزشی مهارت کار کردن با نرم افزار word به این لینک مراجعه کنید.

در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم اول


سند Microsoft Word خود را باز کنید.

روی سند Word که می خواهید با رمز عبور از آن محافظت کنید ، دوبار کلیک کنید.

سند در Microsoft Word باز می شود.

اگر هنوز سند ایجاد نکرده اید:

Microsoft Word را باز کنید ، روی Blank document کلیک کنید و قبل از ادامه سند خود را ایجاد کنید.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم دوم


روی گزینه ی فایل کلیک کنید.

این یک زبانه در گوشه بالا سمت چپ پنجره Word است.

با این کار منوی File باز می شود.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم سوم

روی زبانه ی info کلیک کنید.

این گزینه را می توانید در بالای ستون گزینه هایی که در سمت چپ و انتهای پنجره است پیدا کنید.

اگر با کلیک روی Info اتفاقی نیفتد ، شما از قبل در زبانه ی Info هستید.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم چهارم


حال روی Protect Document کلیک کنید.

این یک نماد قفل در زیر نام سند در بالای صفحه است.

برایتان یک منوی کشویی ظاهر می شود.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم پنجم


در این مرحله رمزگذاری با پسورد را کلیک کنید > گزینه ی Encrypt with Password.

این گزینه نزدیک بالای منوی کشویی است.

با کلیک بر روی آن ، پنجره ای برای باز کردن درخواست می شود.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم ششم


حال می توانید رمز عبور را وارد کنید.

رمز عبوری را که می خواهید استفاده کنید در قسمت متن “رمز عبور” در وسط پنجره تایپ کنید.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم هفتم


بعد از وارد کردن رمز عبور گزینه ی Ok را بزنید.

این گزینه در قسمت پایین پنجره ی باز شده است.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
[cdb_box_content]

قدم هشتم


فراموش نکنید که رمز ورود را باید دوباره وارد کنید ، سپس روی ok کلیک کنید.

این انتخاب رمز ورود شما را تأیید می کند.

به محض قفل کردن سند ، هیچ کس نمی تواند آن را بدون وارد کردن رمز ورود دوباره باز کند.

شما همچنان می توانید سند را بدون باز کردن رمز ورود یا وارد کردن رمز آن حذف کنید.

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

نحوه پسورد دادن به اسناد در ورد

[/cdb_box_content]
دسته بندی Microsoft Word مقاله ها
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

30+ محصولات
232+ سفارشات تکمیل شده
1701+ کاربران
396+ مطالب وبلاگ

پرداخت آنلاین

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف های ما زودتر از بقیه با خبر شوید!

نمادهای ما

نماد اعتماد
ساماندهی
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت