نحوه انتخاب تم های رایگان وردپرس (بدون به خطر انداختن سایت شما)

بازدید: 288 بازدید
نحوه انتخاب تم های رایگان وردپرس

چکیده :

همه ما می دانیم که انتخاب یک موضوع یک نکته مهم برای هر وب سایت وردپرسی است. اگرچه، به همان اندازه مهم این است که چقدر برای خود موضوع هزینه می کنید. البته، در حالی که راه‌حل‌های رایگان و ممتاز وجود دارد، استفاده از «طعم» بدون درک دلیل وسوسه‌انگیز است. انتخاب تم های وردپرس برای دانلود رایگان در بسیاری از موارد تصمیم خوبی است.

با سلام خدمت کاربران عزیز وبسایت پرنیان طرح

در این آموزش خواهید آموخت که چگونه بتونید یک تم وردپرس رایگان که سایت شما رو به خطر نندازه به شما دوستان عزیز بیاموزیم

به شما انواع تم های وردپرس را خواهیم نشان خواهیم داد.

همه ما می دانیم که انتخاب یک موضوع یک نکته مهم برای هر وب سایت وردپرسی است. اگرچه، به همان اندازه مهم این است که چقدر برای خود موضوع هزینه می کنید. البته، در حالی که راه‌حل‌های رایگان و ممتاز وجود دارد، استفاده از «طعم» بدون درک دلیل وسوسه‌انگیز است. انتخاب تم های وردپرس برای دانلود رایگان در بسیاری از موارد تصمیم خوبی است.
حتی در میان تم های رایگان وردپرس، می توانید زیرمجموعه هایی را پیدا کنید. به عنوان مثال، شما تم های فریمیوم دارید که برای ارتقای شما طراحی شده اند. همچنین تم های رایگان با دامنه های بزرگ و ادغام های فراوان وجود دارد. البته، تم های پونی ساده و تک ترفندی نیز وجود دارد که برای وبلاگ های کوچک و سایت های خاص عالی هستند. انتخاب مناسب نیاز به تفکر دارد، اگرچه کار پیچیده ای نیست.
به این ترتیب، این پست در مورد چگونگی انتخاب تم های وردپرس برای دانلود رایگان، و آنچه که باید به دنبال آن باشید، بحث خواهد کرد. قبل از این، می خواهیم در مورد اینکه چرا یک تم رایگان می تواند برای وب سایت شما کار کند صحبت کنیم.

چرا تم ها برای دانلود رایگان می توانند برای سایت شما ایده آل باشند

تم های رایگان وردپرس کمی رپ بد می شوند. این تا حدودی به دلیل انتخاب های طراحی برای این شهودی نیست، و پیش‌نمایش‌های دامنه واقعی یک موضوع را به شما نمی‌دهند. می‌توانید درک کنید که چرا هر تم از یک طرح‌بندی پیش‌فرض توسط وردپرس استفاده می‌کند، اما تعدادی از تم‌ها ممکن است آسیب ببینند.

The default WordPress preview screen for themes.

به عبارت دیگر، ارائه تم های رایگان بهینه نیست، و در نتیجه دیدن مزایای آنها در مقایسه با راه حل های برتر دشوار است. به نظر ما، چند نکته مثبت برای استفاده از تم ها برای دانلود رایگان وجود دارد:

  • هزینه ای برای استفاده از آنها ندارند، که در یک راه حل مقرون به صرفه نهایی است.
  • یک تم رایگان می تواند بهتر از یک نسخه پرمیوم عمل کند، زیرا اغلب مجموعه ای از ویژگی های back را ارائه می دهد. عناصر کمتر برای بارگیری به معنی سایت سریعتر در سراسر جهان است.
  • از آنجایی که یک تم رایگان می تواند اساسی تر باشد، می توانید سایت خود را بهتر سفارشی کنید با استفاده از کد و افزونه ها.

برای برخی از این نکات، تا حدودی یک تعمیم ارائه می دهیم. در واقع، این فرصت خوبی است تا در مورد تفاوت های تم های وردپرس در مورد هزینه صحبت کنیم.

تفاوت بین تم های رایگان و ممتاز وردپرس

البته، تفاوت اصلی بین رایگان و تم های ممتاز هزینه است. اگرچه، حتی در اینجا نیز بر اساس نوع موضوعی که به آن نگاه می‌کنید، باید چند نکته را در نظر گرفت.
اول، اجازه دهید به شما خلاصه ای سریع از تفاوت این مضامین به معنای گسترده ارائه دهیم:

  • تم‌های رایگان اغلب از شما پشتیبانی نمی‌کنند. علاوه بر این، هیچ تضمینی برای به‌روزرسانی وجود ندارد. این گارانتی کلاسیک «همانطور که هست» است. با تم‌های ممتاز، هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید صرف پشتیبانی اختصاصی، به‌روزرسانی‌های منظم، و ویژگی‌های مشتری‌دار بیشتر می‌شود.
  • یک تم ممتاز به این معنی است که یک توسعه‌دهنده می‌تواند زمان و تلاش بیشتری را به کل پروژه اختصاص دهد. به همین دلیل، اغلب به طور منظم ویژگی های جدیدی دریافت می کنید. طول عمر بیشتری نیز وجود دارد.

در محدوده وسیع تم‌های رایگان و ممتاز، راه‌حل‌های freemium نیز دریافت می‌کنید. اینها اغلب مضامین وردپرس برای دانلود رایگان هستند، اما با نوعی مجموعه ویژگی های کاهش یافته. ایده این است که ویژگی های مطلوب تر برای استفاده نیاز به پرداخت دارند. منصفانه است که بگوییم اکثر مضامین «مفید» در فهرست قالب وردپرس فریمیوم هستند، اما گزینه‌های عالی «رایگان برای همیشه» نیز وجود دارد.

از کجا می توان تم های رایگان وردپرس را برای دانلود رایگان پیدا کرد

در مورد دایرکتوری تم، این زمان خوبی برای بحث در مورد مکان یافتن تم های وردپرس برای دانلود رایگان است.
البته، اولین جایی که توصیه می کنیم فهرست تم وردپرس:

The WordPress Theme Directory.

این بزرگترین و متمرکزترین مجموعه تم ها برای دانلود رایگان در سراسر جهان است، بنابراین منطقی است که از اینجا شروع کنیم. هر طرح زمینه اطلاعات یکسانی را نشان می‌دهد: برنامه‌نویس، شماره نسخه، زمانی که طرح زمینه به‌روزرسانی شد، تعداد نصب‌های فعال طرح زمینه، و مجموعه‌ای از رتبه‌بندی‌های کاربر:

A theme page for Twenty Twenty-One.

همچنین برای طرح زمینه، و برخی جزئیات دیگر مربوط به ترجمه‌ها، تعداد بارگیری‌هایی که یک طرح زمینه در روز دارد، و غیره وجود دارد. نکته در اینجا این است که هر موضوع در یک زمین بازی برابر است (که همانطور که در مورد آن بحث کردیم دارای مزایا و معایب است).
در جاهای دیگر، می‌توانید وب‌سایت‌های توسعه‌دهنده تم را برای راه‌حل‌های رایگان جستجو کنید. ما توصیه می‌کنیم توسعه‌دهندگانی را با تم‌های ممتاز و شهرت هدف‌گیری کنید. این احتمال وجود دارد که یک شرکت برای همه محصولات خود تلاش قابل مقایسه ای انجام دهد، زیرا می تواند بر اعتماد کاربران تأثیر بگذارد.
به عنوان مثال، سایت خواهر ما MeridanThemes دارای Meridian One:

The Meridian One theme.

هر چند، امیدواری برای برخورد با یک تم رایگان ستاره ای یک استراتژی قابل دوام نیست، به خصوص اگر زمان کافی ندارید. خواندن وبلاگ های قابل اعتماد وردپرس می تواند در اینجا به شما کمک کند. البته، پرنیان طرح جمع‌آوری‌های زیادی را در موضوعات رایگان، مانند تعدادی از وبلاگ های دیگر.
هر چند، باید ارزیابی کنید که آیا یک وبلاگ وابستگی‌ها یا سوگیری‌هایی دارد که ممکن است به دلایلی غیر از خوب بودن، مضامین را تبلیغ کند. این همیشه علامت قرمز نیست، اما به دانستن این اطلاعات قبل از انتخاب موضوع کمک می کند.

نحوه انتخاب تم های وردپرس برای دانلود رایگان (بدون به خطر انداختن سایت شما)

در حالی که ممکن است فکر کنید انتخاب یک پوسته وردپرس برای دانلود رایگان تلاش کمتری نسبت به یک راه حل برتر دارد، این درست نیست. در واقع، دیدن مزایا و معایب نسبی یک تم رایگان در بسیاری از موارد دشوارتر است. این بدان معناست که شما باید برای هر موردی که در نظر می گیرید، تحقیقات عمیق تری انجام دهید.
برای انجام این کار، یک چک لیست چهار نقطه ای برای شما داریم:

  1. به ویژگی‌ها و عملکردهای کلیدی مورد نیاز تم خود بپردازید.
  2. ببینید چقدر می‌توانید یک طرح زمینه را سفارشی کنید، زیرا این کار به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد.
  3. ببینید چه ادغام های دیگری برای طرح زمینه شما موجود است، مانند سازندگان صفحه، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و فرم‌ها.
  4. بازبینی‌های کاربران را بخوانید، رتبه‌بندی‌هایی را که یک موضوع دریافت می‌کند، ارزیابی کنید، و هر موضوع دیگری را بررسی کنید. اطلاعات مرتبطی که برای تصمیم گیری نیاز دارید.

از اینجا چیزهای زیادی برای عبور وجود دارد، پس بیایید برویم!

1. در مورد آنچه که تم شما باید برای شما انجام دهد تصمیم بگیرید (و بررسی کنید که آیا می تواند آنها را انجام دهد)

در ابتدا، می‌خواهید قلم و کاغذ (یا تبلت و قلم، در صورت تمایل) بگیرید. کار اولیه شما این است که کشف کنید که به تم خود چه کاری نیاز دارید.
با فهرست کردن همه چیزهایی که سایت خود نیاز دارید شروع کنید. برای مثال، ممکن است لازم باشد یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی، افزودن فرم های ثبت نام، یا آدرس های ایمیل را جمع آوری می کند.
در حالی که بسیاری از این ایده‌ها ممکن است کار موضوع شما نباشد، خوب است که به خودتان تمرکز کنید. هنگامی که لیست را در دست دارید، شروع به جدا کردن موارد به انبوه های ناهموار زیر کنید:

  • خواسته‌های مربوط به عملکرد را به یک ستون اضافه کنید.
  • طراحی یا ورودی‌های بصری را به فهرست دیگری منتقل کنید.
  • هر چیزی که در این لیست‌ها جا نمی‌گیرد به یک فهرست می‌رود. ستون سوم.

در این مرحله، با نگاه کردن به فهرست عناصر طراحی، می‌دانید که می‌خواهید موضوع شما چه کاری انجام دهد. قانون اساسی وردپرس این است که تم ها نحوه ظاهر سایت شما و افزونه ها عملکرد را تعیین می کنند. البته متقاطع وجود دارد، بنابراین وقتی شروع به قضاوت در مورد یک موضوع می کنید، همه لیست شما ارزش بررسی دارد. لیست سوم می تواند سرویس‌های شخص ثالث، افزونه‌ها، یا درج‌های خاص موضوعی باشد.
هر چند، می‌توانیم بگوییم که اگر موضوعی نمی‌تواند یکی از عناصر مرتبط با طراحی را به‌طور خاص ارائه کند، آن را در شمع دور انداخته کنیم.

2. در نظر بگیرید که چگونه تم از پیش فرض آن قابل تنظیم است

مانند کمدهای ویترین یا عکاسان مد، بخشی از کار یک توسعه دهنده این است که تم وردپرس خود را برجسته کند. این بدان معناست که پیش‌نمایش‌هایی که می‌بینید و اطلاعاتی که درباره عملکرد آن به دست می‌آورید ممکن است به اندازه کافی دقیق نباشند.
به بیان دیگر، تم های وردپرس برای دانلود رایگان اغلب هر کاری را که می تواند انجام دهد را به شما نشان می دهد، بدون اینکه هیچ چیز ذخیره شده باشد. در نتیجه، اگر می‌خواهید تم را از حالت پیش‌فرض شخصی‌سازی کنید، ممکن است به دیوار آجری برخورد کنید. تعداد زیادی طراحی خودکار تم ها از پالت های رنگی محدودی استفاده می کنند. برای مثال، موضوع بیست و بیست و یک فقط به شما امکان می دهد رنگ پس زمینه را انتخاب کنید:

The Twenty Twenty-One theme options.

شما می توانید هر جنبه ای را با کد تغییر دهید، اما اگر آن دانش را ندارید، مفید نیست. برخی از تم ها با کوهی از گزینه ها همراه هستند، اگرچه آنها تمایل دارند محصولات فریمیوم باشند.
به طور خلاصه، اگر به گزینه های سفارشی سازی سنگین نیاز دارید، بررسی کنید که آیا موضوع می تواند به شما کمک کند. اگر نه، ممکن است بخواهید نکته بعدی را در نظر بگیرید.

3. تشخیص دهید که آیا تم با سایر افزونه های وردپرس ادغام می شود

در حالی که تم ها جنبه عالی وردپرس هستند، افزونه ها به همان اندازه برای کل تجربه حیاتی هستند. یکی از مزیت های یک تم بی پشت برای دانلود رایگان این است که تقریبا ماژولار است. به عبارت دیگر، می‌توانید قابلیت‌های اضافی را از طریق افزونه‌ها تقویت کنید، که هر گونه اشکال در خود موضوع را کاهش می‌دهد.
به عنوان مثال، GeneratePress به عنوان زمینه ممتاز درجه یک. اگرچه، یک نسخه رایگان که عملکرد بسیار کمتری را ارائه می دهد:

The GeneratePress theme.

با این وجود، نسخه رایگان به شما امکان می دهد Elementor  و Beaver Builder افزونه های سازنده صفحه با موضوع. این انعطاف‌پذیری و قدرت تم را افزایش می‌دهد و ممکن است به این معنی باشد که نیازی به اشتراک ممتاز ندارید.
این می تواند برای سایر افزونه ها نیز کاربرد داشته باشد. لیست خود را از قبل پیدا خواهید کرد تا عملکردی را که باید به دنبال آن باشید به شما ارائه دهد، اما ما شما را تشویق می کنیم که ترکیبات را امتحان کنید. به هر حال، هر موضوعی فهرست واضحی از مواردی که با آن کار می‌کند و چه مواردی ندارد ارائه نمی‌کند.

4. به برخی از اطلاعات مرتبط با موضوع خود نگاهی بیندازید

برای نکته نهایی، ما تقریباً قاضی نهایی یک تم وردپرس را برای دانلود رایگان داریم: بازخورد کاربر. این برای هر محصول یا خدماتی حیاتی است، اما به‌ویژه برای تم‌های رایگان مهم است، زیرا می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.
برای ما، سه عنصر وجود دارد که باید جستجو کنیم:

  • چند بار دانلود فعال یک طرح زمینه دارد.
  • رتبه بندی کلی طرح زمینه و همچنین رتبه بندی های تعداد موجود در آن وجود دارد.
  • «آرایش» یک طرح زمینه. رتبه بندی ستاره ها.

در حالی که ممکن است فکر کنید دو مورد اول مهمتر از آخرین هستند، اما برعکس است. بررسی های تک ستاره می توانند شما را روشن کنند، به خصوص اگر هدف مشکل جدی با موضوع، پشتیبانی مشتری، یا چیز دیگری که معامله‌کننده است.
علاوه بر این، این یک معیار متمرکز بر کاربر نیست، اما می‌خواهید آخرین به‌روزرسانی را برای موضوع احتمالی خود نیز بررسی کنید:

A theme page showing the date of the last update.

اگر این تاریخ در شش ماه گذشته باشد، به شما می گوید که یک توسعه دهنده مایل است آن را به روز نگه دارد. نمی تواند به شما بگوید که آیا این فرآیند به طور منظم انجام می شود یا خیر، اما با این وجود، معیار مفیدی است.

به طور خلاصه

یکی از تصمیمات کلیدی که باید برای سایت خود بگیرید این است که کدام موضوع را انتخاب کنید. درست کردن این انتخاب برای کمک به اجرای هر چه بهتر فرآیند طراحی مهم است. به این ترتیب، می‌خواهید عوامل زیادی را در نظر بگیرید، به‌ویژه هزینه و اینکه آیا باید هزینه کنید.
در این پست، ما شش جنبه را ارائه کرده‌ایم که باید هنگام انتخاب تم وردپرس برای دانلود رایگان در نظر بگیرید. بیایید دوباره به آنها بپردازیم:

  1. ببینید که یک طرح زمینه با توجه به ویژگی ها و عملکردها برای کمک به طراحی سایت خود باید چه چیزی داشته باشد.
  2. سطح سفارشی سازی درون زمینه خود و اینکه آیا انعطاف پذیری کافی در آن وجود دارد را بررسی کنید. .
  3. ببینید که آیا تم های شما به شما امکان می دهد افزونه های دیگر را به طور پیش فرض یکپارچه کنید. به عنوان مثال، بسیاری از طرح‌های زمینه صفحه‌ساز یا فرم را یکپارچه‌سازی می‌کنند.
  4. بر نظرات و رتبه‌بندی‌های کاربران بپردازید، و همچنین بررسی کنید که موضوع به‌طور منظم به‌روزرسانی می‌شود.

منبع : وبسایت ویکی ها
آیا تم های وردپرس را برای دانلود رایگان به جای گزینه های برتر برای پروژه بعدی خود در نظر می گیرید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

دسته بندی وردپرس
اشتراک گذاری
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.