آیا باید افزونه اشتراک ایمیل وردپرس را پیاده سازی کنید؟

بازدید: 290 بازدید
آیا باید افزونه اشتراک ایمیل وردپرس را پیاده سازی کنید؟

در اصل، کسب‌وکار ایجاد و نگهداری داده‌های ارتباطات با افراد را می توان در مورد اینترنت نیز گفت. به این ترتیب، پیاده‌سازی یک افزونه اشتراک ایمیل وردپرس می‌تواند دو پرنده را با یک سنگ بکشد.

با سلام خدمت کاربران عزیز وبسایت پرنیان طرح

در این آموزش خواهید آموخت که چگونه یک وب سایت ساده رو با html ایجاد کنید

به شما انواع روش های استفاده از کد های html را یاد خواهیم داد.

به عنوان مثال، با نمایش یک فرم ثبت نام برجسته، بازدیدکنندگان سایت شما می توانند در تماس باشند. البته، شما نیز با آنها تماس خواهید گرفت. همچنین می توانید از یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی برای رسیدن به همان هدف استفاده کنید. به این ترتیب، انتخاب یک راه حل نگرانی کلیدی خواهد بود.

این پست با توضیح تفاوت بین پلتفرم‌های داخلی و خارجی و مزایا و معایب آن‌ها آغاز می‌شود. سپس، نحوه پیاده‌سازی هر دو روش را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم تا تصمیم بگیرید که آیا افزونه اشتراک ایمیل وردپرس را نصب کنید.

چرا اصلاً باید یک خبرنامه راه اندازی کنید؟

به طور خلاصه، کسب‌وکارهای آنلاین بدون استراتژی بازاریابی. در واقع، می‌توانید استدلال کنید که چگونه یک کسب‌وکار تصمیم می‌گیرد ترافیک، مشتریان و خریدهای تکراری را به دست آورد، تقریباً از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

با توجه به این موضوع، تعدادی کانال وجود دارد که می‌توانید از آنها برای جستجوی مشتریان بالقوه استفاده کنید. برای مثال، رسانه های اجتماعی محرک بزرگ ترافیک و سرنخ های واجد شرایط هستند.

A Twitter social media campaign.

با این حال، جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل به منظور ارسال خبرنامه‌های منظم معمولاً یک تاکتیک «رای اول» برای بسیاری از مشاغل آنلاین نیست.

به نظر ما، این یک اشتباه است. زیرا :

    • ثبت نام در خبرنامه شما قبلاً واجد شرایط بوده است. این به طور خودکار آنها را در بخش‌هایی از قیف فروش قرار میدهد.
    • شما بدون توجه به پلتفرمی که برای خبرنامه خود انتخاب می کنید، به آدرس های ایمیلی که جمع آوری می کنید دسترسی دارید. این برخلاف هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است که تقریباً حقوق هر چیزی را که پست می‌کنید، دارد.
    • شما می‌توانید مستقیماً با مشتریان واجد شرایط بالقوه با اطلاعات هدفمند و پیشنهادات تماس بگیرید.

به طور کلی، اجرای یک خبرنامه به شما امکان کنترل نحوه بازاریابی بعدی کسب و کار خود را برای مشتریان می دهد. این به تنهایی دلیل خوبی برای شروع یک خبرنامه است.

علاوه بر این، به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم ایمیل‌ها را از زمانی که کسب و کار خود را شروع می‌کنید، ثبت کنید. اگر هنوز شروع نکرده اید، بهترین زمان بعدی همین الان است!

تفاوت بین افزونه اشتراک ایمیل وردپرس و خدمات بازاریابی ایمیلی چیست؟

Mailchimp's email templates.

در ابتدای مقاله، در مورد اینکه چگونه می توانید از یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی یا یک افزونه اشتراک ایمیل وردپرس برای ارسال خبرنامه استفاده کنید، صحبت کردیم. برای افراد ناآشنا، در اینجا تفاوت های اصلی بین این دو گزینه وجود دارد:

      • وردپرس به شما امکان می دهد خبرنامه خود را از داشبورد سایت خود مدیریت کنید. این به شما یک رابط کاربری آشنا (UI) می‌دهد تا در آن کار کنید.
      • برخی از پلت‌فرم‌های بازاریابی ایمیلی دارای اعتبار زیادی برای مشتریان ایمیل هستند. این به معنای تحویل است که با راه حل شخص ثالث بهتر میباشد. با این حال، برخی از افزونه ها نیز در این زمینه دارای اعتبار قابل مقایسه ای هستند.
      • مطمئناً در پلتفرم های بازاریابی ایمیل شخص ثالث در مقایسه با افزونه های اشتراک ایمیل وردپرس، انتخاب بیشتری وجود دارد.
      • یک افزونه اشتراک ایمیل وردپرس ممکن است منابع سرور ارزشمندی را از سایر مناطق وب سایت شما بگیرد. این در مورد یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی صادق نخواهد بود.
      • در مقایسه با یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی، یکپارچگی بالقوه بهتری با یک راه حل مبتنی بر وردپرس وجود خواهد داشت.

البته، این فهرست جامع نیست و برخی از نکات بسته به نیاز شما قابل بحث است.

به طور کلی، وردپرس را با منابع سنگین تر و در عین حال بهتر و یکپارچه خواهید یافت. با این حال، پیدا کردن یک پلتفرم شخص ثالث متناسب با نیازهای دقیق شما آسان تر خواهد بود. اگر انتخاب کنید که در آینده از وردپرس فاصله بگیرید، به سادگی می توانید حساب خود را دوباره به پلتفرم جدید خود متصل کنید.

چگونه مشترکین از طریق قیف خبرنامه شما جریان خواهند داشت

علیرغم تفاوت‌های موجود بین راه‌حل‌های بازاریابی ایمیلی داخلی و خارجی، مسیری که کاربر شما طی می‌کند تقریباً یکسان خواهد بود. در اینجا مراحل گسترده ای وجود دارد که کاربر برای تبدیل شدن به مشترک دنبال می کند:

      • شما ایمیل مارکتینگ خود را به سایت خود متصل خواهید کرد. برای یک افزونه وردپرس، که ساده تر از یک راه حل شخص ثالث خواهد بود. با این حال، معمولاً شامل وارد کردن یک “کلید API” وارد وردپرس می شود.
      • شما فرم هایی را به سایت خود اضافه می کنید یا فرم های موجود را به پلت فرم خبرنامه خود متصل می کنید. این می‌تواند از طریق جاسازی‌ فرم  های خاص ارائه‌دهنده، یا برخی کدهای زیرمجموعه برای نمایش در کادر انتخاب باشد.
      • پس از ثبت‌نام کاربر، آدرس ایمیل او (و هر اطلاعات دیگری که شما دارید جمع آوری میشود). یا در یک پنل مدیریت اختصاصی وردپرس یا پلت فرم بازاریابی ایمیلی شما ذخیره می شود.

در این مرحله، می‌توانید اقدامات لازم را برای ایجاد یک خبرنامه و ارسال آن برای مشترکین انجام دهید.

WPKube's privacy policy.

همچنین شایان ذکر است که از هر راه حلی که تصمیم به استفاده از آن دارید، خط مشی  شما باید نشان دهنده این باشد که شما در حال جمع آوری اطلاعات کاربر و در چه ظرفیتی هستید.

چگونه یک خبرنامه تنظیم می کنید؟ (2 رویکرد)

راه اندازی یک خبرنامه در وردپرس کار آسانی است. در مرحله بعد، ما دو راه را برای راه اندازی یک خبرنامه، هم در وردپرس و هم با یک پلت فرم شخص ثالث را دنبال می کنیم:

      • از یک سکوی بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
      • یک ایمیل وردپرس اختصاصی نصب کنید.

بدون مقدمه، بیایید شروع کنیم!

1. یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی را در وردپرس ادغام کنید

احتمالاً برای ادغام افزونه اشتراک ایمیل وردپرس نسبت به روش های دیگر، زمان آسان تری خواهید داشت. بیایید مراحلی را که باید بدانید را بیان کنیم.

مرحله 1. یک راه حل را انتخاب کنید

در ابتدا، می‌خواهید پلتفرم مناسب برای خبرنامه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ما در مورد ساخت لیست در اینجا به برخی از افزونه‌ها مانند Thrive کارکردهای متقاطع زیادی دارند، اما بر بازاریابی ایمیلی متمرکز نیستند.

خبر خوب این است که ما بسیاری از پلتفرم های برتر را در مقالات قبلی پوشش داده ایم:

      • برای یک جمع بندی عالی که امروز هم معتبر است، خدمات بازاریابی ایمیلی است که ارزش بررسی را دارند.
      • اگر به دنبال بررسی خاصی هستید در یک راه حل بازاریابی ایمیلی پیشرو، بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای وردپرس باید مطالعه شود.
      • احتمالاً در نهایت پلتفرم‌ها و به ویژه Mailchimp را با هم مقایسه خواهید کرد.

هنگامی که گزینه های خود را محدود کردید و طرحی را خریداری کردید، آماده اتصال آن به وردپرس هستید.

The Mailchimp logo.

ما Mailchimp را برای بقیه مراحل انتخاب کرده‌ایم.

مرحله 2. پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود را به وردپرس متصل کنید

هنگامی که برنامه‌ای دارید، قدم بعدی این است که مطمئن شوید می‌تواند با وردپرس صحبت کند. این معمولاً به دو عنصر نیاز دارد:

      • یک کلید API از Mailchimp.
      • افزونه ای برای اتصال داده های پلتفرم بازاریابی ایمیلی و وردپرس.

در حالی که Mailchimp افزونه ای ارائه می دهد برای اتصال آن به وردپرس، قدیمی است. به این ترتیب، ما نمی توانیم آن را توصیه کنیم. در عوض، اگر official را جستجو کنید، افزونه Optin Forms موجود است

این تا حدودی خطوط بین افزونه اشتراک ایمیل و وردپرس و راه حل مستقل را محو می کند. به طور خلاصه، این به جای اینکه به شما اجازه دهد همه چیز را در خود وردپرس مدیریت کنید، به سادگی راهی برای اتصال پلتفرم ها به یکدیگر است.

صرف نظر از افزونه ای که انتخاب می کنید، به یک کلید API. در Mailchimp، این را می توان در صفحه حساب  موارد اضافی  کلیدهای API پیدا کرد:

Creating an API Key within Mailchimp.

در اینجا، به سادگی روی دکمه ایجاد کلید کلیک کنید و Mailchimp یک کلید API ایجاد می کند. پس از بازخوانی صفحه، می توانید رشته کلید API را کپی کرده و آن را در قسمت مربوطه در افزونه وردپرس خود جایگذاری کنید:

Adding an API key within WordPress.

وقتی تغییرات خود را ذخیره کردید، صفحه باید بازخوانی شود و می‌توانید فرم‌های سایت خود را به پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود متصل کنید.

مرحله 3. فرم های ثبت نام را جاسازی کنید یا فرم های موجود خود را متصل کنید

Mailchimp's form embedding options.

مرحله آخر این است که داده های مشترک را در لیست شخص ثالث خود قرار دهید. اکثر پلتفرم های بازاریابی ایمیلی چند راه برای انجام این کار دارند، Mailchimp موارد زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

      • یک Mailchimp اختصاصی اگر از Jetpack و Block Editor استفاده می‌کنید آن ها را مسدود کنید.
      • افزونه‌های مختلف مخصوص برخی از فرم های تماس وردپرس، مانند پسوندهای نینجا فرم‌ها و فرم تماس 7.
      • <. a href=”https://mailchimp.com/help/ways-to-add-a-signup-form-in-wordpress/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener nofollow external” data-wpel-link=”external”>گزینه‌های جاسازی برای فرم‌های ایجاد شده توسط Mailchimp.

همه این گزینه ها به خوبی مستند شده اند و استفاده از آنها بصری است. با این حال، ما یک راه حل خاص وردپرس را انتخاب می کنیم، مانند یک Block یا افزونه که در یک فرم جاسازی شده.

2. یک افزونه اختصاصی اشتراک ایمیل وردپرس را نصب کنید

احتمالاً برای ادغام افزونه اشتراک ایمیل وردپرس نسبت به روش های دیگر، زمان آسان تری خواهید داشت. بیایید مراحلی را که باید بردارید را بیان کنیم.

مرحله 1. یک افزونه مناسب انتخاب کنید

تعدادی افزونه های اشتراک ایمیل وردپرس موجود است. خبرنامه را خواهید یافت ، افزونه Email Subscribers & Newsletters توسط Icegram، و بسیاری دیگر.

با این حال، ما راه‌حلی را توصیه می‌کنیم، داده‌های MailPoet:

The MailPoet website.

به طور خلاصه، دارای پشتیبانی عالی، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عملکردهای قوی است و همچنین دارای یک سطح رایگان برای سایت‌هایی با زیر 1000 مشترک است:

MailPoet's pricing page.

البته، شما باید راه حل مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. با توجه به اینکه اکثر افزونه ها دارای یک نسخه یا ردیف رایگان هستند، توصیه میشود هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، زمان آن است که همه چیز را تنظیم کنید.

مرحله 2. افزونه را در وردپرس نصب کنید و تنظیمات آن را بهینه کنید

برای راه‌اندازی و اجرای هر افزونه وردپرس، می‌توانید آن را طبق معمول نصب و فعال کنید. سپس متوجه پنل مدیریت MailPoet جدید در داشبورد وردپرس خود خواهید شد:

The MailPoet admin link.

از اینجا، می‌خواهید به صفحه MailPoet  تنظیمات بروید. با این کار راه اندازی این افزونه به شما کمک می کند:

The MailPoet onboarding wizard.

پس از اتمام فرآیند ورود، به صفحه MailPoet  ایمیل هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید در خبرنامه بعدی خود کار کنید:

The MailPoet dashboard.

این یک گزینه بسیار ساده برای استفاده از یک سرویس شخص ثالث است. در بخش بعدی، در مورد اینکه آیا این چیزی است که باید در نظر بگیرید صحبت خواهیم کرد.

آیا باید افزونه اشتراک ایمیل وردپرس را پیاده سازی کنید؟

به طور کلی، این که آیا از افزونه اشتراک ایمیل وردپرس استفاده می کنید یا یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی به نیازها و تخصص شما بستگی دارد.

اگر با وردپرس راحت هستید و نمی‌خواهید مشکل ادغام سرویس دیگری در سایت خود داشته باشید، افزونه‌ای مانند خبرنامه یا MailPoet ایده آل خواهد بود. با این حال، پایگاه‌های اطلاعاتی وردپرس ممکن است از نظر اندازه افزایش یابد و این می‌تواند بر منابع در کل سایت شما تأثیر بگذارد.

در مقابل، یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی برای شروع به تنظیمات بیشتری نیاز دارد، اما عملاً خود را در بلندمدت مدیریت می کند. علاوه بر این، مسلماً نرخ ارسال بهتری خواهید داشت (اگرچه گزینه‌های افزونه لزوماً این مشکل را ندارند).

به طور خلاصه، اگر از خدمات شخص ثالث یا افزونه اختصاصی خود راضی هستید، از آن استفاده کنید. با این حال، اگر در این بازی تازه کار هستید، در نظر بگیرید که دوست دارید در درازمدت چقدر عملی باشید و بر این اساس تصمیم خود را بگیرید.

به طور خلاصه

خبرنامه ها نشان دهنده یک روش قدیمی بازاریابی برای مشتریان هستند، به خصوص با وجود رسانه های اجتماعی که در همه جا حضور دارند. با این حال، به نظر ما، هیچ روش بهتری برای تماس با مشتریان واجد شرایط وجود ندارد. به این ترتیب، می خواهید راه حلی را برای سایت خود پیاده سازی کنید.

در این پست، ایمیل شخص ثالث را بررسی کردیم راه حل های بازاریابی مانند Mailchimp. ما همچنین قانون را بر روی افزونه های اشتراک ایمیل وردپرس اجرا کرده ایم مانند MailPoet. به طور کلی، هر یک از گزینه‌ها برای صاحبان سایت وردپرس عالی است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را راه‌اندازی کنید.

منبع: وبسایت ویکی ها

دسته بندی مقاله ها وردپرس
اشتراک گذاری
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.